شنیدید؟

خطبه های نماز جمعه رو شنیدید؟! ای کاش من و عطا الله مهاجرانی هر دو اشتباه کرده باشیم!!! امیدوارم واقعا
تحلیل خودم از اوضاع بده! خیلی بد! فقط می تون بگم:
اللهم عجل لولیک الفرج
اما حداقل مزیت این خطبه ها، روشن شدن مواضع رهبری معظم در مورد بسیاری از مسائل بود. مسائلی که تا کنون ایشون مواضع صریح و روشن خودشون رو اعلام نکرده بودند. کلا من از شفافیت استقبال می کنم. ای کاش دکتر احمدی نژاد هم از شعار مهم آقای موسوی مبنی بر شفافیت و آزادی اطلاعات استفاده کنه که باعث حل بسیاری از مشکلات کشور می شه.
تا الان در بسیاری از بحث هایی که با دوستان داشتیم، بحث سر همین بود که رهبر هم همراه با رئیس جمهور از بعضی حرفهاش حمایت می کنه یا نه که فکر کنم برای همه مون واضح و آشکار شد. تصمیم با اینکه این صحبت ها درسته یا نه، با خودتون!
اما خوب این قضایای بعد از انتخابات، فقط کشته و زخمی و ترس و ارعاب نداشت! (لازمه به نظرم فعل ماضی به کار ببرم، چون به احتمال بالای 90 درصد کل قضیه تموم شده) این قضایا پشت پرده ی خیلی ها رو روشن کرد. قبح خیلی از مسائل ریخت. توی تلویزیون دولتی کشور از آدم هایی نام برده شد که تا الان کسی نمی تونست ازشون نام ببره و از بردن این نام ها هم حمایت شد.
یک نتیجه ی دیگه ی این قضایا هم به نظرم رفع شدن احتمال حمله ی نظامی آمریکا به ایران بود! ربطش؟! ربطش این بود که همون جوون های معتاد و لا ابالی این شهر، حاضر بودند جونشون رو فدا کنند. مطمئن باشید این رو آمریکایی ها بهتر از هر کس دیگه توی این شهر و کشور دیدند. مطمئن باشید اگه همین الان آمریکا هم حمله کنه، مردم محکم می ایستند جلوش. شک ندارم تو این موضوع. البته باید دید به جای حمله ی نظامی چه گزینه ای می آد جلو و آیا ما با آمریکا بهبود روابط خواهیم داشت یا محاصره ی اقتصادی (که بدتر از حمله هم هست)

خدا به خیر بگذرونه

2 پاسخ to “شنیدید؟”

  1. محمد رضا ص Says:

    وقتي با اي جوونا يه جور برخورد ميشه كه اتگار كشور مال اونا نيست ديگه نمي شه ازشون انتظار ئاشت جلوي يه كشور خارجي وايسن

  2. reza ny Says:

    salam
    manam kheili chiza fahmidam!
    inke ba chizhaee khoda hafezy konam!!!
    bazi chiza ro faghat tuye khab bebinam!
    faghat v faghat az khoda komak begiram!
    tanha rahe chare doaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

بیان دیدگاه